SKRIVET: 2010-03-28, kl 15:08:09 | PUBLICERAT I: Vardagen

En bra helg

Vilken underbar helg jag har haft!!
Efter jobbet i fredags träffade jag Sofie som var nere från Sthlm en stund.
I lördags jobbade jag o sen kom Eme o hämtade mig o vi åkte hem till pappa.
Där lagade vi mat tillsammans o sen tittade vi på tv o åt chokladpudding. En jättemysig kväll
hade vi tillsammans.
Idag när jag vaknade kl10 så satte jag mig i soffan en stund för klockan var ju bara nio. Sen gick jag ner till gymmet och gick i 30min. O nu så tvättar jag. Jag har varit duktig jag!! Jag valde mellan att tvätta eller städa. Jag kan ju leva med lite dammråttor men inte med smutisga kläder. Så det fick bli det valet!!

Imorgon är det jobb igen men det är bara en halv vecka o nästa vecka är man ledig på måndagen så det är två sköna veckor som är på intågande här känner jag.


sofie

Helt fantastiskt att få träffa dig gumman!

Hoppas du kunde sova gott sen, med tanke på alla upplevelser :)

hörs damen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: