SKRIVET: 2010-09-17, kl 22:43:02 | PUBLICERAT I: Vardagen

27 24 29 28

Har tänkt på en sak.
När jag var 27 och skulle fylla 28, o någon frågade mig hur gammal jag var så var jag tvungen att verkligen tänka efter. Tänkte jag inte efter så blev mitt svar 24. Inte bara en gång utan många gånger. O det var väldigt viktigt att jag var 27 år gammal tills det blev min födelsedag. Fan ta den som sa att jag var 28 när jag bara var 27.
Nu är jag 28 o ska bli 29. Jag närmar mig trettio...ja men det ska vi inte prata om här inte. Men när folk idag frågar mig hur gammal jag är så svarar jag 29. Varför gör jag det? Varför är det inte längre viktigt för mig att svara 28 fram tills den dagen jag blir 29? Jag bara undrar...
Eme kom på besök idag efter hon hade slutat jobba. Alltid trevligt att få besök av henne. Vi spelade yatzy o lyssnade på musik. Nu är hon säkert hemma i sin säng o jag själv ska med gå o lägga mig nu faktiskt. Hade tänkt gå o träna imorgon....


Anonym

Siffror är inte så viktiga.Det är hur man känner sig som är det viktigaste:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: