SKRIVET: 2010-09-18, kl 14:58:25 | PUBLICERAT I: Vardagen

Den vita håriga mössan..

Idag kom min mamma hem till mig o sen begav vi oss upp i staden. Jag hade siktet inställt på att köpa mig en ny platttång. (tre t?!) Vi gick upp på Åhlens o där gick vi o kollade lite. Jag hittade en ny platttång, 2 tröjor och en maskara. Sen var jag nöjd...eller rättare sagt börsen var nöjd där =) Mammsi hittade mössa, vantar, o en kam o en jacka.
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl samma sak som igår kväll. Kan tycka att det kan vara trevligt med helger där man inte gör så mycket eller har något bestämt utan man tar dom som dom kommer. Men det får verkligen bli för många i rad. En sådan helg räcker länge på ett bra tag. Som tur är har jag planer nästa helg =)
Att prova mössor är nog bland det roligaste som finns tycker jag!! Finns så många fina o fula o konstiga mössor.
Som jag skrattade när mamma kom med den här hon har på sig på bilden. Sen hittade jag den vita håriga o vi skrattade. O mitt i alltihopa så kommer det fram en dam "Du är jättefin i den mössan. Den passar dig jättebra. Det är inte alla som kan ha sådana mössor men du är jättefin i den" säger hon till mig. Jag tittar på henne o sedan på mamma. Mamma tittar på mig o säger "ja...du är jättefin i den. Du kanske ska köpa den?" "Köpa den? Tror du jag kommer till att använda den?" "Men du är fin i den" säger mamma o damen instämmer igen. Jaaa o nu så ligger mössan på sängen...vi får väl se om jag kommer till att använda den vita håriga mössan i vinter =)


Emelie

Vad bra att du köpte den mössan! Jävligt fin!



PUBLICERAT: 2010-09-20, 10:35:54 | URL: http://emlisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: