SKRIVET: 2010-09-18, kl 17:28:18 | PUBLICERAT I: Vardagen

Lycklig lottad!

Jag är lycklig lottad tror jag...tänkte på min familj...
Pappa: Älskar honom över allt annat här på jorden. Han har sina sidor, pappsi, men för mig är han den bästa pappa som finns. Utan honom hade jag nog inte varit den jag är idag tror jag.
Mamma: Älskar henne över allt annat här på jorden. Hon är så underbar o bra. Hon finns alltid där för mig när jag behöver henne eller något. En riktig klippa den där mamman.
Eme: Älskar henne över allt annat här på jorden. Den bästa, underbaraste, härligaste människan som finns. Utan henne skulle jag bara varit halv. Var nära på att förlora henne för några år sedan o hade jag gjort det vet jag inte va jag hade tagit mig till. Hon har lovat att aldrig lämna mig igen. Hon är min bästa vän.
Freddo: Freddo är Emes sambo o hon hade nog inte kunnat hitta en  bättre sådan. Även han är underbar o rolig. Honom älskar jag med! Han ställer upp för en alltid när man behöver honom, är det inte datorer som behöver rensas så är det soffor som behövs skruvas ihop, o vem är inte där om inte Freddo!! Eme låt honom inte försvinna från dig, ni är så bra ihop!
Göran: Göran ja..mammas sambo..honom älskar jag med trots att han är som han är. Inte en lätt människa att förstå sig på men ibland har han sina ljusa sidor o då är han bara för go. Han är lite underlig, när man är med honom ensam så är han så snäll o rar o säger snälla saker om en men sen när man är i ett större sällskap så kommer det grodor ur hans mun. Skulle ju egentligen varit tvärtom men det är hans charm!
Molgan: Molgan är i en klass för sig själv han. Han gillar whiskey o komma hem genom brevlådan o inte plocka undan efter sig. Men Molgan är bra för mig, alltid trevligt med lite sällskap om dagarna o kvällarna. Man vet aldrig när han kommer helt plötsligt bara sitter han där! Vet inte om jag älskar honom..men okej jag gillar Molgan!


Emelie

:) Molgan det aset!



PUBLICERAT: 2010-09-20, 10:34:11 | URL: http://emlisa.blogg.se/
Anonym

Ja vi är som vi är och det är väl charmen med oss:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: