SKRIVET: 2010-03-13, kl 15:24:34 | PUBLICERAT I: Vardagen

Dammråttorna = ett minne blott!!

Lördag eftermiddag och nu sitter jag o njuter i en nystädad lägenhet!!
Vaknade i morse o hade inget annat val än att börja städa, dammråttorna hängde fast sig i mina små fötter när jag gick!!

Var nere en runda på Kvarnvideo o köpte med mig 5 filmer hem, man kan ju undra när jag ska se dom.
Har legat hemma o varit dålig nu i två dagar o satt på två filmer som jag tror jag har sett halva tiden på sen somnade jag. Vet inte om det kanske är något genetiskt eller om det är något som smittar att man somnar när man kollar film? Men det gör ju ändå inte så mycket om man somnar när man redan har sett dom tidigare.

Ikväll blir det en hemmakväll det ska bli skönt. Ska snart gå ut o förbereda middagen så den är klar till att bara slänga in i ugnen. Ska bli gott gott gott!!

Nästa helg kommer Eme, Kathy o Sophia hit här. Vi ska käka lite o kanske ta en sväng på staden. Ska se om vi kan göra linsbiffar. Jag har aldrig gjort det tidigare o inte Kathy heller som inte äter kött. Så det ska bli att se om vi lyckas!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: