SKRIVET: 2010-02-16, kl 14:17:01 | PUBLICERAT I: Vardagen

Verkstaden

Så där ja. Var borta i butiken i morse till svar efter min utläggning får jag: Gå hem o ladda mobilen så ska du se att ordnar upp sig.
Sagt o gjort gjorde jag detta men det var inget som ordnade upp sig. Tillbaka till butiken o killen (väldigt trevlig) som expidierarde mig startade om telefonen o även han tyckte att det var jättekonstigt att den redan var kass. Men som med alla jävla telefoner jag köper så är den just nu påväg till verkstaden. Ringde kundtjänst för att förhöra mig om jag möjligtvis kunde få någon form av kompensation för jag inte alls har kunnat använda telefonen. Men i och med att telefonen är något som följer med abonnemanget o att jag kan använda abbonemanget så är det inget dom kan göra. Så det är ju skönt att veta att man inte kan få någon sorts av kompensation för att telefonen som man även den betalar på är något "tillbehör" som följer med abbonemanget. Så jag skulle isåfall vända mig till apple. Men som kund tycker jag ändå att dom skulle kunna vända sig till apple själv o förklara läget. Dom är inte så kundinriktade på det där stället skulle jag vilja säga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: