SKRIVET: 2010-02-18, kl 21:35:24 | PUBLICERAT I: Vardagen

Vattnet, hallå?

När ska denna snön sluta falla?
Jag orkar snart inte mera!! Blir galen, blir sjuk, blir allt man inte ska bli.

Idag var vi hemma kl halv fyra o skulle ner i tvätten. Innan dess tänkte jag tvätta händerna.
Pumpar ut tvål i handen o ska sätta på kranen. Men hallå, hallå, vattnet var håller du hus??
Det kom inget vatten. Knackade på hon grannen o då var det tydligen en vattenläcka. Men tio
över fem så var den lagad o jag kunde tvätta händerna och börja tvätta. Så jag gjorde även mina
sysslor idag.

Imorgon bär det av till Helsingborg för att jobba o sen umgås med Sophia hela helgen.
Ska bli jätteroligt!! Hoppas att jag kommer dit med tanke på snön, eller i allafall
att jag kan ta mig hem igen på söndag! HOn pratade om att gå till kallbadhuset o basta
o bada...får se hur det blir med det. Basta kan man ju göra, men i allafall inte bada
när det ligger is på vattnet.

Nu ska jag titta på filmen som visas! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: