SKRIVET: 2010-02-12, kl 20:06:51 | PUBLICERAT I: Vardagen

Saknad

Kalla mig sjuk, cp, störd,
galen ja what ever men jag saknar dig!!

Detta stod i ett sms jag fick av min bästa syster igår!
Jag blev glad, det värmde mitt lilla ensamna hjärta.
Jag saknade henne med. Folk tycker nog att vi är konstiga
som gör nästan allt ihopa på helgerna. Men det kan jag
tycka är deras problem. För vi trivs i varandras sällskap, har
hur kul som helst tillsammans, känner vi för det så gör vi
vad som faller oss in när vi träffas. En kan titta på tv, en spelar
WOW o en sitter o pluggar. Vem bryr sig om vad andra tycker,
dom är bara avundsjuka över att vi har det som vi har. Kom o
tänka på det med, att nu kommer vi inte till att ses på två hela
helger. Kommer ju sakna ihjäl mig!!


Eme

Du är underbar min älskade Elin! Städa nu toaletten fint och glöm inte toafoten!


M

Två hela helger hur ska det gå????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: