SKRIVET: 2010-02-13, kl 10:50:47 | PUBLICERAT I: Vardagen

Pedantisk

Sitter här i soffan nu. Vaknade 0820. Älskar helgerna. Helt underbart att få sova läääänge. Jävla skit att man ska vakna lika tidigt som man vaknade dagen innan när man har möjlighet att sova hela förmiddagen. Men råkar man då vakna halvelva så tycker man att hela dagen har gått en förbi. Men va fan gör det när man ändå inte har något inplanerat. Får kanske se om man kan hitta en sömntablett någonstans så man kan få sova lääänge!

Pratade med mamma på msn nyss, hon frågade vad jag skulle göra idag.

- Jag ska gå ner o handla, städa toaletten o torka av mina bord.
- Du städade ju förra veckan!! Du börjar likna din pappa!!

Pappas pedantiska sida kanske börja krypa på mig så smått nu när även åldern gör det...
Vem vet...kanske börjar jag med städa varje dag...tror faktiskt inte att det är någon risk för det =)

Nä om man ska bege sig ner till affären o handla tacoingredienser o sen duscha o städa klart här tills kvällens gäster kommer!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: