SKRIVET: 2010-02-12, kl 19:45:35 | PUBLICERAT I: Vardagen

Förvirrad?? Nä inte så mycket..

Herrregud vilken morgon o dag!!
Började med att jag står i godan ro o plattar håret o dricker kaffe. Ska ta tag i plattången o står tydligen på sladden samtidigt. Hela tummen glider över keramikplattan o det var då inte skönt ska jag be att få tala om.
Blir klar med håret o ska klä mig. Vilket jag gör. Tycker att det känns lite konstigt när jag går här hemma. Visst fan, man kanske ska ha brösthållaren på sig med =) O hela den förvirrade dagen slutar med att jag ränkar fel på jobb o får en diff =( Men nu är denna dagen slut o sushin (eller hur det stavas) har ätits upp! Nu sitter jag här o lyssnar på min elefant till granne o tittar på postkodmiljonären.

Imorgon kommer Madde o Sophia hit. Det ska bli trevligt. Synd att det inte var fler som kunde. Det ska ätas tacos o dricka vin o titta på melodifestivalen. Se vad för skit dom har att erbjuda imorgon.

Nu ska jag ta helg!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: