SKRIVET: 2010-08-13, kl 21:05:27 | PUBLICERAT I: Vardagen

Vad händer efter...

Idag har det känts jobbigt. Även om jag inte träffade min mormor ofta så fanns hon alltid där. Jag visste att hon fanns. Men nu finns hon inte längre. Nu vet jag om att hon inte finns o det är det som känns så jobbigt.
Jag är rädd för döden. Vad händer när man har dött? Ska man bara inte finnas till längre? Är allt slut sen eller finns det något mera? Jag vill veta. Jag vill inte bara dö o sen inte finnas till mera även om jag har levt i många år. Tycker inte om döden. Den är skrämmande. Usch..vill inte....
....en himmel av gula tulpaner......


Anonym

Mitt lilla hjärta. Jag tror att det finns något efter detta men inte vad. Jag tror oxå att vi inte behöver vara rädda för vad som komma skall. Din lilla mormor sitter sidan om morfar och tittar på dig. Kanske spelar dom kort och fuskar:) Hon kommer att vara oss nära alltid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: