SKRIVET: 2010-08-29, kl 13:05:36 | PUBLICERAT I: Vardagen

Råtta..

Söndag o jag har tvättat o städat här hemma o nu sitter jag bara o väntar på krafter för att orka tvätta av golven!!
Igår var det Köpenhamn o smyckesmässa med två kollegor från jobbet o sen hem till Eme o Fredde för en jättegod gryta med fläskfilé o kantareller. Gott gott! Idag ska jag laga kyckling med kardemumma får se hur det smakar.
Ska ner i tvättstugan o hänga tvätten så träffar jag på grannen som tvättade i onsdagsmorse o hon berättar för mig att det är en råtta som springer runt där nere som hon träffade på tre gånger under den morgonen. Inte fan vågade jag hänga min tvätt där nere, så nu hänger den här uppe o doftar hur gott som helst!!
Nä om jag kanske skulle ta tag i mitt golv nu så jag blir klar här hemma någon gång!!


Mamma

Du drog ju i sommras, så den var tvungen att flytta ner till källaren där det kommer lite folk ibland:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: