SKRIVET: 2009-09-30, kl 19:39:45 | PUBLICERAT I: Vardagen

Grey´s =)

Kom hem för 40minuter sen. Hade ett avslut att göra på jobbet. Värmde mat o nu tror jag att jag ska ta o dö i soffan. Imorgon är det inventering av hela det andra jobbet, kan ju bli intressant o se om jag slutar kl16 som mitt schema är... Börjar bli trött att aldrig få jobba mina tider som jag ska. Tror inte jag har gjort sen vi ändrade tiderna. Kan ju bli intressant o se vilken vecka jag jobbar från det jag börjar tills det jag slutar enl schema.

Snart är det helg igen o det ska bli hur skönt som helst! Inga planer så långt ögat kan nå. Sova utan att ha en klocka som tjuter i örat på en 0704.

Nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli Grey´s!!!


MOM

Grey´s var bra igår lite sogset.

Kommer förbi och muntra upp dej efter sjukg.

Pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: