SKRIVET: 2009-09-16, kl 20:50:28 | PUBLICERAT I: Vardagen

Bättre syn men brytningsfel

Idag var jag o besökte optikern första gången sen i november förra året. Besöket som brukar ta runt 5min tog idag 55min. Jag har tydligen fått bättre syn på mitt högra öga med en grad men däremot så har jag fått ett brytningsfel ist. Inget som jag har märkt av, ingen huvudvärk eller likande. Men vad jag däremot har märkt av är att jag kisar när jag tittar på tv o helst vill titta med mitt vänstra öga. Vi provade linser o hade oss, o tittade på skärmen o grejade. Tillslut så kunde jag utantill vad det stod längst ner på tavlan. Inte bara för att jag kommer ihåg det nu. Vi provade fram o tillbaka olika styrker o olika linser. Men i allafall så slutade med att jag gick hem med dom linserna som jag kom med. Ska tydligen få nya linser någon gång enl Magnus.

Spanien ja, det får ni bli uppdaterade om senare för jag orkar inte just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: