SKRIVET: 2009-10-15, kl 20:13:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

It´s the ladies night =)

Idag har jag varit effektiv! Kom hem halvfyra drog fram dammtrasan o sen dammsugaren o slutligen skurtrasan! Sängkläderna blev utbytta med. Däremellan har jag varit nere i tvättstugan o pussats! Nu sitter jag i soffan ren o fräsch o tittar på Singing Bee Celeb. Känner mig faktiskt ganska nöjd med min eftermiddag.

Kallt som fasiken är det ute. Dom som ljuger säger ju att det ska komma snö imorgon med o det får jag verkligen inte hoppas att det gör för då får jag nog emmergera. (heter det väl när man flyr utomlands?) 

Imorgon är det äntligen fredag o jag jobbar till 18 sen är det mysfredag på hög faktor. Lagade hemmagjord thaigryta idag som jag även ska äta imorgon. Sen blir det det Idol! Jacksontema, det ska bli kul. Lördag innebär även jobb då med o sen på kvällen ska vi träffas alla gamla tjejor från ungdomen, det ska bli jättekul! Ser jättemycket framemot det =) Ska även ses på en fördrink här hemma! Åhh va kul det ska bli. Var jättelänge sen vi sågs.

Seeen så nästa lördag så är det Ladys Night!! Yeah va kul det ska bli!! Mamma fixade biljetter idag, hon är bästaste!! =) Ska bli jättekul. Vi ska även ut o äta ngt innan.

Så nu har jag två enormt trevliga helger framför mig!

Det händer även ngt nästa vecka som infaller 1 gång/år för alla o denna veckan så är det min tur.... =(

Se hela bilden





Mmmm...grrr....slurrrrp!!


M

Riktiga mumsbitar vi ska se.:)



Kan man låna en???????


E

1 gång per år??? Vad är det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: