SKRIVET: 2009-11-13, kl 22:59:14 | PUBLICERAT I: Vardagen

Svinet gjorde intrång

Igår var det då dags för svinet att göra intrång i min kropp. Det var lugnt till en början när jag satt där o sen när det blev min tur så blev jag lite nervös, men det gick bra faktiskt. Känndes lite när hon stack in sprutan men sen inget mera. Men sen, 6h senare typ så kom det. Eme sa till mig: Ta av dig bh´n när du kommer hem. Jag gjorde som hon sa o tacka gud för det. Skulle ha av mig tröjan senare på kvällen o kunde inte få upp armen än till brösthöjd. Så jag fick stå där o dra o lirka av mig tröjan o ont gjorde det i armen. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta här hemma för mig själv så jag valde att skratta. Natten var lite jobbig med att man vaknade när man skulle vända sig o det gjorde ont i armen när jag hade täcket över mig. Att ta på sig linnet inför natten var ju bara till att glömma, det hade aldrig gått. Imorse känndes det mkt bättre. Men jag har haft lite ont o även så känns min armhåla svullen o bröstet större. Ja jag vet då inte om detta är normalt eller inte, men det är väl det jag har kännt efter sprutan!

Ikväll var jag hembjuden t Eme o Fredde på tacos o sen Idol. Hur fan kunde Eddie åka ut när Reza inte kan utala sina ord ordentligt?? Jag undrar bara!!

Imorgon är det kalas!!! Kalas med goda drinkar o härligt sällskap! Kan det bli bättre en lördag??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: