SKRIVET: 2009-11-01, kl 16:23:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

Slappesöndag

Idag har jag haft en riktigt slappesöndag! Jag har inte klätt på mig, går fortfarande i pyjamasen o håret i rufs. Legat i soffan o tittat på Robins, han är rolig han. Sen har jag städat min byrå. Slängt en massa papper o onödiga saker. Hittade även en massa jävla kablar. Har ingen aning om vart o vad till dom hör hemma o vad jag ska använda dom till o ännu mindre om jag behöver ha dom. Men jag sparade dom ändå, man vet ju aldrig om man helt plötsligt skulle behöva en kabel som man inte vet om man behöver!

Middag idag blir buffalowings o ris o beasås till det! Ska bli så gott!! Ska nog ta o börja med det redan nu känner hur magen kurrar! 


Mamsi

Vilken dag hel sköööööööööööön



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: