SKRIVET: 2009-03-12, kl 18:45:05 | PUBLICERAT I: Vardagen

Vilket djur ska man ha dödat för snön?

Man säger ju att om man dödar en spindel så regnar det. Vad är det man har dödat för att det skulle komma mer snö? Kan det möjligtvis vara den där elefanten som dog på Cirkus Brazil Jack? Jag vet då inte, men det här vädert hade allt kunnat hålla sig väck. Var ju blå himmel o sol ute imorse o nu detta jävla skit vädert. Men det är väl bättre imorgon. På lördag ska det i allafall bli 8grader o sol enligt tidningen idag, men det kan allt ändra sig som allt annat.

Var i dag på apoteket o köpte krämer. Någon "Plus" kräm som motverkar hudens ålderstecken. Tänkte att det kan ju passa nu när man närmar sig döden. Får vi hoppas att den gör underverk så jag ser ut som 20 igen :)

Igår var det fotboll Manchester United o Inter hos Eme o Fredde. Man United vann med 2-0. Zlatan gjorde inget mål, självklart iom att det dom förlorade. Orkade inte se hela matcehn så jag gav upp kl 2210. Cyklade hem o bäddade ner mig istället.

Imorgon ska jag ta o färga Emes hår o kanske ha lite hemma Spa. Ska bli mysigt.
På lördag är det 25-års fest hos Larsen. Det ska bli jättekul!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Behöver ju min skönhetssömn nu när det börjar gå utför med åldern!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: