SKRIVET: 2009-03-02, kl 19:10:06 | PUBLICERAT I: Vardagen

Brist på annat

I brist på tvprogramm hittade jag det här...på en blogg.
Som jag sedan själv svarade på

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Vad åt du senast?
Kyckling o pasta
Har du fått någon komplimang idag?
Naj
Har du varit med i en rättegång?
Naj
Är du polare med grannarna? 
Absolut inte
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra helgen till Strandhem
Hur bra är din syn?
För jävlig
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det är nog inget för mig, för mesig
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag hade stearin i örat
Vem ringde dig senast?
Min chef
Vilken tid gick du upp imorse?
07: 30
Vad ska du göra i helgen?
Jobba sen har jag ingen aning
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Till klubben ja:) Bara till att vänja sig :) Från Eme ang bakfylleklubben
När var du riktigt sjuk senast?
Små krasslig har man väl varit, men riktigt var nog när jag hade lite sår här o var som kom som dom ville
När såg du en kändis senast? Vem var det?
I februari, Magnus Betner
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov som en klubbad säl
Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter mig på sängkanten o tittar rakt fram
Vad ska du göra efter det här?
Titta tv



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: