SKRIVET: 2009-07-20, kl 20:50:33 | PUBLICERAT I: Vardagen

The Cougar

Vad är det för jävla programm???
The Couger, en 40årig tanta som dejtar 20 åriga pojkar som knappt är torra bakom öronen om man jämför med henne?
Det är ju bara patetiskt. "Vi vill bryta den här trenden med att det bara är män som dejtar unga flickor" absolut det kan jag köpa, men att göra det i TV?? "Vi har så mycket gemensamt!" Ja, som hennes dotter som är 23 år gammal eller? Inte nog med det hon hånglar upp varenda jävel med, inte pussar utan in med hela jävla tungan! O när hon ska rösta ut sina små pojkar så kallar hon fram dom en o en o ber dom pussa henne, vill hon ha dom så pussar hon dom på munnen o vill tanten inte ha dom så vänder hon kinden till. Vad hände med att man delade ut rosor till dom som man ville ha kvar? Vad är nästa steg, att dom ska ta henne på bröstet eller? Jag vet då inte, blir lika förvånad varje gång det börjar ett nytt sånt här skitprogramm o jag vet då inte varför jag sitter o glor på skitet heller!! Blir lite arg på mig själv där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: