SKRIVET: 2009-07-13, kl 18:16:05 | PUBLICERAT I: Vardagen

Snart så..

Har suttit o jobbat lite bakom idag. Kommer ut o ska hämta ngt o får hjälpa till. O det var ingen bra hjälpning det inte, häller ut hela syraflaskan över hela handen för det var ngn som inte hade satt på korken ordentligt!! Gissa om det bubblade inom mig...grrrr!!!! Sitter o väntar på min gulsot nu :)

Nu är det banne mig inte långt kvar tills friheten börjar....den varar iofs bara i 2 veckor men jag ska njuta som bara den! Ta vara på varje minut som om dom vore dom sista jag har kvar här i livet! Sen jobbas det i 4 veckor o sen så..då är det fantamig semester på riktigt!! Då blir det sol, värme, pool, hav, öl, sangria o bara njuta!!

Nu ringer klockan nu är min lasagnett färdig!


THE ONE AND ONLEY!

FYYYY FAN! JAG SKA INTE VARA NYKTER MÅNGA TIMMAR PÅ DEN SEMESTERN! 2 VECKORS LÅNG FYLLA, KAN DET BLI BÄTTRE?????


Anonym

NÄ NÄ...DÅ KAN VI GÅ O HANDLA SMÅ BERUSADE O LAGA MAT O HA OSS!! TESTA LIVET SOM DOM PÅ VÄRNHEM!


Anonym

Ni kommer att vara nära i alla fall:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: