SKRIVET: 2009-07-29, kl 23:21:17 | PUBLICERAT I: Vardagen

Onödigt egentligen

Då var denna dagen till ända med.
Efter tvätten begav jag mig till eme där det blev lunch. Sen låg vi o sjöng singstar, sen kom fredde o vi åt.
Sen begav jag o eme oss till ribban för att spela lite minigolf på den nya roliga banan där.
Sen ville vi ha glass. Men dom hade bara 4 smaker att välja mellan så vi körde ner till sibbarb.
Där spelade vi ytterligare 18hål på cementunderlag, det var inte lika bra o kul som vårt förra spel.
Sen fick vi äta glass. Sen körde hon mig hem. Det var denna dagen. Det var det som den bjöd på.

Imorgon ska vi till pappa o grilla. Ska bli mysigt. Länge sedan man träffade honom.

Detta inlägget var ganska så meningslöst känner jag nu när jag har skivet det, men skit i det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: