SKRIVET: 2009-07-17, kl 10:32:09 | PUBLICERAT I: Vardagen

Första dagen

SItter här i soffan o bara njuter! Lägenheten är städad o jag är mätt efter mina 2 mackor med ost o sylt till frulle! Solen skiner o det är typ 30grader ute. Hade man räknat med det så hade man ju tagit sig till stranden idag ist för att bestämma en lunch med Kicki. Men det ska bli kul att träffa henne!

Första dagen på semsterna ja!! I like =) Helgen bjuder på after work ikväll. Eme har planerat att bli asfull som hon själv beskrev sin fylla som hon vill lägga till med idag. Själv vet jag inte om jag vill hänga med i hennes asfylla... Dagen imorgon ska vi nog ta o se om vi kan ta o sätta upp tältet på gården så vi slipper stå som några idioter på tisdag o vända o vrida på tältpinnar o tält o saker. På kvällen vet jag inte vad som händer. Fredde skulle på fest t J&J....så jag o eme får väl ta underhålla oss sälva!

På måndag tänkte jag besöka min moder...hon säger att jag inte älskar henne mer o att jag inte bryr mig om henne mera för att jag inte hälsar på henne. Försöker få henne att förstå att jag visst älskar henne o bryr mig om henne trots att jag inte är hemma hos henne varannan dag. Om det är ngn som inte bryr sig om ngn så är det hon som inte byry sig om mig. Kommer inte ihåg senast hon var här hemma. Tror det var kallt ute då. Jättekallt....kanske i februari, mamma!!!! Sen säger hon att jag aldig är hemma, eller är hos eme o fredde, eller sover eller ligger på toalettgolvet. Tycker nog att hon är skyldig mig en ursäkt med dom anklagelserna. För jag är hemma nästan varje kväll i veckorna. Sitter här hemma o glor på tv. Ja ja, hon förstår nog vart jag vill komma nu!

På tisdag beger vi oss som sagt ut i campinglivet! Börjar med ett stopp i Lomma o lämnar av F där sen så bär vi oss av till Falkenberg. En lunch får väl intas där sen så ett besök på systemet. Sen så börjar helvetet med tältfanet....grrr... Kanske finns någon ingrodd tältare som kan sätta upp skitet till oss =)


Anonym

Vem har rätt. Lördag hittade jag vedebörande hos E o F



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: