SKRIVET: 2009-07-06, kl 19:21:26 | PUBLICERAT I: Vardagen

Farväl

Idag har vi varit o tagit ett sista farväl av Eddie. Det var fint o väldigt väldigt ledsamt.
Som jag har sagt så många gånger innan så kände jag inte den Eddie som han
var idag, jag kände den lilla Eddie, när han satt i timmar utanför dörren o
skickade kärleksbrev genom brevlådan till mig...den lilla oförstörda Eddie kände jag.
Det var verkligen ingen kul eftermiddag med det känndes som om den behövdes.

Tänk va fort allting bara kan förändras. Det krävs inte mycket för att allt man håller kärt
bara ska försvinna från en, bara falla mellan fingrana, så puts så är dom väck.
 Man ska ta hand om dom man håller kära o visa vad man tycker om dom.
Man vet aldig hur länge man är kvar i livet eller ens kära är kvar hos oss.
Vi har bara dom till låns..vi är bara till låns här..när han där uppe känner för
det så kommer han att plocka upp oss..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: