SKRIVET: 2009-07-05, kl 16:16:12 | PUBLICERAT I: Vardagen

Ett tag sedan..

Här har det verkligen inte hänt något på ett bra tag ser jag! Konstigt att man måste göra allt själv!!!

Jaha vad har då hänt kan man fråga sig..kommer inte ihåg när jag skrev senast. Men jag o Eme var i allafall en tur i Sthlm i maj, och sen midsommar spenderades ute i Sthlms skärgård! Helt underbart!

Helgen som gick var fantastiskt! I fredags så hade F killträff hemma så Eme o jag åkte till Lomma beach. Köpte med oss sallad o låg o pratade i timmar o tittade på vattnet o bara mös!
Så ligger vi o pratar om ngt, kommer inte exakt ihåg hur det började med det var att man inte riktgikt berättade var man bodde.
- Ja, jag bor ju på Turning Torso men ska du ta taxi hit så får du säga Värhemstorget!
Ha ha som vi skrattade! Förstår att ni inte tycker att det låter speciellt roligt men vi  hade skitkul åt det i allafall!!!

Igår så var jag o Eme på handikappsbadet. Låg o solade o snackade i ett par timmar sen så åkte vi till Östran för att titta på pojkarna som spelade fotboll i 40graders värme!! Sen åkte Fredrik, Eme, Johan o jag tillbaka till handikappsbadet o tog ett litet dopp innan vi begav oss hem igen. Igår kväll så var jag o Eme hembjudna till Nadjas kompis. Trötta o slitna o brända gav vi oss dit. Eme åkte hem när vi andra begav oss upp i stan. Tror jag var hemma igen kl2 så det blev ingen stora rundan här inte. Kom fram till att det är inte så kul att festa om man har legat på stranden hela dagen. Man är ju fan inte människa på kvällen, allt man vill är ju bara att sova!! Eller i allafall ta det lungt med en film, lite spel o grillning. Men inte bege sig ut i festnatten i allafall! Det är man för gammal för :=)

Idag har jag inte gjort många knop heller, var nere o handlade till middagen, chickenwings o en sallad på kronärtskocka o melon blir det ikväll. Hoppas att det kommer till att smaka!

   Ja, blev visst inte så många foto från vår sthlms resa:(


Imorgon är det begravning. Eddie ska begravas. Ska ha cermonin på Stadion... Jobbig dag. Trots att jag inte kännde den Eddie som han var i dagsläget så kännde jag ändå den Eddie som jag lekte med för många år sedan. Så vi ska gå dit o säga hejdå till honom.... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: