SKRIVET: 2009-07-28, kl 21:55:30 | PUBLICERAT I: Vardagen

Emsebemse

Emsebemse är supergrejt!! Hon är min nya webmaster! Hon har gjort fint här på bloggen, hon.
Satt o pratade på msn ang mina namn, sa att jag inte skulle ha alla där men vi bestämmde att det nog var bäst så, så jag har någon att skylla alla mina tramsigheter på.


Elin jobbar o sliter o vill aldrig betala räkningarna, Britt är hon som tvingar Elin till att betala o sen dom få pengarna Elin har över super Irene upp.

Jag är lite tveksam om vad jag tycker om hon den där Irene...har inte legat mig så varmt om hjärtat på ett bra tag faktiskt.

Idag har vi inte gjort ett skit. Eme har legat i soffan o hållt på med bloggarna, jag har filat av mig alla naglarna (känns konstigt nu när dom är av), vi har handlat mat, ätit lunch, jag har sorterat tvätt o lagat mat o sen har jag suttit i soffan igen.
Kan vara skönt med en sån här dag med, men har lite ont i ryggen. Känns som om det ska gå av på mitten =(
Imorgon är det jag o tvättstugan som ska leka!

Molgan har varit här idag ser jag i köket, han glömde diska upp det han hade använt...aj aj aj, Molgan, inte bra det inte!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: