SKRIVET: 2009-07-15, kl 19:02:55 | PUBLICERAT I: Vardagen

8 timmar

Jaha ja då har man lärt sig hur man mobilbloggar med, det kan ju bli kul i framtiden :)

Nu räknar vi inte dagar längre, utan nu är det timmar....8 timmar kvar sen är det semester!!!
Första dagen ska jag ta o städa här hemma så det är klart så man slipper bry sig om det sen.
Sen blir det lunch med Kicki o på fredagkväll  after work med Eme.
På lördag har jag blivet med hund. Bambi. Hennes matte har fått för sig att hon ska köra till Strängnäs o gå på
möte så jag får vara hundvakt. Hoppas bara inte hunden står o gnäller vid dörren hela helgen som hon gjorde förra gången. Man får ju ställa upp, hon ska ju vara husvakt senare :)

Jag o Eme får väl ta o inhandla en ficklampa med till vår lilla campingtur!
Ja, herrejävlar, hur ska det sluta!!!! Jag vill inte ens tänka på det... Det kommer i allafall till
att bli en massa jävla skratt! Kommer till att ha ont i magen när man väl kommer hem igen. Kameran ska i allafall
ta o laddas!! Leva utan ström i 2 dagar...ja..stenålderstid igen. Pratade med mamma innan, hon började prata om
stormkök o grejor. Ja..nä, vill kunna klona mig o stå vid sidan om o se på när tältet ska resas!! Eme berättade innan om en arbetskamrat som hon har. Hon o hennes förra man skulle iväg o tälta. Ingen av dom hade gjort den innan o han slog den ena näven i den andra o tog tag i tältresandet. "Så där ja, det var ju inte så farligt!" Utanför står frugan "Jaha, men dom här pinnarna då, vart ska dom vara?" Då hade mannen glömt 2 tältpinnar!!


Anonym

Jag vill fortfarande vara en fluga........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: