SKRIVET: 2009-01-27, kl 18:44:57 | PUBLICERAT I: Vardagen

Sönderknullade pojkvän..

Idag har vi ätit....



Mmm det var jättegott men det gick inte så bra med pinnarna, har inte rikgit lärt mig hur man ska hantera dom där sakerna så jag fick äta med händerna ist. Lite klibbigt men jag fick in bitarna i munnen i allafall!



Satt o jobbade i dag o lyssnade på P3. Som jag har har sagt innan så har dom verkligen inte många rätt i det där programmet. Idag handlade det om mobilmisstag. Om man har skickat sms så jäkla fel så ja..man vet inte vart man ska ta o bli av.
Det var då en tjej som hade fått reda på att hennes kompis skull ha barn. I all upphetsning så skrev hon "Grattis! När ska barnet dödas?" Ha ha det tyckte jag var jättekul, satt o gapflabbade för mig själv där jag satt.
Sen så var det en tjej som hade åkt utomlands som inte kunde använda sitt abonemang utomlands så hon hade lånat sin mammas mobil ist. Hon kommer hem o träffar då sin pojkvän. Efter att dom har rajtantajtat o gosat av sig o haft sig så skickar pojklvännen följande sms till henne "Jag älskar dig så mycket, har verkligen saknat dig när du var borta. Pussar från din sönderknullade pojkvän" Ha ha ha. Han ligger där o väntar på att hon ska få sms´et. "Du, var är din mobil, skickade nyss men du har ju inte fått det?" "Nä, men den har jag lämnat tillbaka till mamma" Ha ha ha! Va galet o pinsammt.

Nu ska jag ta o bli ren igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: