SKRIVET: 2009-01-20, kl 19:38:13 | PUBLICERAT I: Vardagen

PPA

Satt o lyssnade på radion på jobbet idag. P3. Dom är lite konstiga o förvirrade i den där radiokanalen, precis som jag är:)
Så pratade dom om att killarna skulle vara jättenoga innan dom skulle bada på badhus, att som skulle duscha innan o var lite extra noga med lite saker. Dom skulle vara speciellt noga med PPA. Pung, Penis o Anus. För där samlades det en massa bakterier som dom sedan skulle lämna av sig av i bassängen. Tänk va mycket skit som man egentligen lämnar efter sig i badhusen. Har aldrig tänkt på det förut. Men sen så är det ju så att min skit är ju inget, men andras skit är ju jätteäkligt. Tror nog inte att jag vill gå o bada fler gånger.

Helgen som gick var trevlig. Examenskalas i fredags för Jenny som nu är förskolelärare/dagisfröken eller ngt liknande.
I lördags var vi o dansade i 2h o sen så gick vi hem när vi hade utfört vårt lilla uppdrag. Inte behövde vi spenderar mer tid på dansgolvet med en massa idioter än vad som var nödvändigt.

I aprilmånad får jag äntligen lov att byta ut min urdåliga mobil mot ja....kanske en bättre eller kanske en lika dålig. Men det ska i allafall bli skönt att bli av med skiten o få en som inte vibrerar i 20sekunder efter man har fått ett meddelande, eller fryser sig i menyerna, eller bli helt svart i bland, eller tappar ljudet när man pratar i den så man inte hör den som man pratar med i 20sekunder, eller bara alarmet går på vissa dagar trots att den är inställd på att ringa måndag-fredag kl 07.05 varje dag. Ja jag kan fortsätta men jag orkar inte.

I helgen ska jag jobba sen så är det fest hos Eme o Fredde! Ska bli jättkul.

Ska även besiktiga deras bil imorgon. Ska köra Fredde hem efter han har tränat. Han är hemma ca 2245 o detta fick jag veta kl17.30 o så började jag räkna hur länge jag var tvungen att vara uppe tills jag skulle kunna få gå o lägga mig...o det är flera timmar kvar tills jag får besöka min lilla säng :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: