SKRIVET: 2009-01-26, kl 19:13:37 | PUBLICERAT I: Vardagen

Magnus...

Då var det kväll igen. Idag har jag som sagt putsat mitt storarumsfönter. Bra blev det inte men det blev bättre än det var innan o det är meningen när jag putsar fönster för det blir aldrig bra. Sen dammsög jag o drog fram sängen o tog alla dammråttor där under, torkade golven o städade toaletten. Så nu är det rent o fint här hemma. Fick även undan alla mina kläder som jag har spritt runt omkring mig.

Cyklade o lämnade tillbaka en tröja o lämnade även in min mobiltelefon. "Jaha vad är det för fel på den här då?" "Ja, vad är det som är rätt på den ist" Rabblade upp alla fel på mobilhelvetet o sen så säger han i kassan "Nästa gång får det kanske bli en Nokia?" "Det får bli vad som helst bara inte en SonyEriksson" Så nu har jag Emes mobil som det är lika många fel på. Finns ett meddelande som inte finns tillexepel. Kommer väl märka så småningom vad den har för fel.

Cyklade sen hem till Eme o fikade innan vi skulle göra vid våra hemska naglar.
Sen gick vi till Caroli för att ta bussen.
Så går vi där o pratar o dumma oss. SÅ kommer det en man med en barnvagn. Mannen tittar på oss...vi tittar på honom. Eme slår till mig på armen o jag håller på att snubbla över min cykel. Mannen slickar sig runt munnen....mannen är MAGNUS BETNER! Denna fina man...Magnus. Ja, vi har sett Magnus utanför Caroli kyra dragandes på en barnvagn. (Kollade faktiskt upp detta o han skulle befinna sig i Malmö denna vecka för ngt)

   


Eme

Haha han slickade sig runt munnen! Det var ju inte så att det var en porrig slickning, som du får det att verka som. Utan mer en "Det-är-så-kallt-så-jag-måste-fukta-mina-läppar-slickning" :D


E

Jag tyder det som jag tyder det okej....men det var ganska kallt ute med!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: