SKRIVET: 2009-01-21, kl 20:22:07 | PUBLICERAT I: Vardagen

Inte en fluga

He ha neongrönt.....skitsnyggt.....

Ibland hade jag velat vara en lite fluga i mitt eget liv. Som hade kunnat sitta o studera mig själv, alla beslut som jag tar o alla handlingar som sker. Självklart skulle jag kunna ge lite feedback o det så skulle behövas vilket jag tror att jag verkligen hade varit hjälpt av. Även ibland så hade jag velat veta vad som händer i framtiden. Varit en liten fluga som hade flugit fram o tillbaka i tiden o rättat till saker o ting så att allt hade blivet bra i slutet. Så att allt hade blivet bra för mig.
Eller inte en fluga, en fjäril ist för dom är mkt finare att titta på. Inte en smutsig fluga. En fin fjäril med fina vackra färger.

Det här blev väldigt flummigt känner jag....


Johat!

Sjukt Matrix'aktig blogg! Får jag kalla dig för flugan imorgon (lördag)? Vill du vara en spyfluga eller en bananfluga? :)


Eme

Förhelvete! Dumpa den där bakgrunden!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: