SKRIVET: 2009-01-05, kl 22:51:56 | PUBLICERAT I: Vardagen

Hornbach...

Jaha då sitter man här igen o är ett år rikare på erfarenheter o upplevelser. Men man kan verkligen undra vart förra året tog vägen. Jag hann i allafall inte med det!

Årets hitintills dummaste idé fick jag o Eme idag kl 1245. Ingen har sagt att vi är så smarta....eller tänker igenom våra åtagande..

J- Vad ska vi göra?
E- Vet inte...
J- Jag skulle behöva måla mitt kök.
E- Ja!! Ska vi åka o handa färg?
J- Men Fredde har bilen.
E- Ja men bussen går ju direkt till Hornbach.

Ja, så sagt o gjort. Vi klädde på oss o gav oss ut o skulle ta bussen i -2000grader känndes det som. För klädda för kylan var vi då inte. Först väntade vi 10min på bussen. Tårna hade förfrusit sig för länge sedan. På bussen. Väl framme så går vi runt o tittar lite granne men kan inte rikgit bestämma färg eller förstå vad vi ska ha för ngt. Så 10min senare så sitter vi på bussen tillbaka igen..... Jävla idioter!!! Så då är det bara till att invänta nästa idiotiska idé...undrar om ngt kan slå den faktiskt.
 










 




Nyår blev med andra ord en bra tillställning o alla verkade till att vara glada o ha kul!

Nu får vi se vad 2009 har att ebjuda o vad man själv kan bidra med! Vem vet, kanske det slår 2008 med hästlängder!


mamsi

Vilka snygga tjejer jag har.Det såg ut som ni hade roligt. jag kan oxå hjälpa till med köket. Vi ses på lördag. puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: