SKRIVET: 2009-01-23, kl 17:48:52 | PUBLICERAT I: Vardagen

FREDAG

Fredag, denna älskade dag! Fy, vad jag har längtat o trånat efter denna underbara, härliga dag!
Okej att jag ska jobba imrogon, men det är ju bara 3h o jag behöver inte heller gå upp kl 0730 utan kan sova till kl0900 utan bekymmer. Funderar på att gå o lägga mig kl21 med så jag kan sova i 9h. Ligger ju o läser i 2h.

Imorgon är det som sagt festligheter som står på schemat! :) Satt hemma hos Eme igår, vi bowlade o lyssnade på musik. Så säger hon:

E: Imorgon ska vi ju festa. O du kommer ju till att komma lite tidigare än alla andra. O då kommer vi ju till att bowla      innan.Det är precis som om det är fest. Då drar vi igång festen. Så är det ju alltid. Precis som om bowla är fest.
J: Jaaa...men imorgon tänkte jag komma sist. Typ vid niotiden.
E: Ha ha ja ja lycka till!

Nä, om man skulle gå in o blöta ner sig lite grann så man piggnar till lite!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: