SKRIVET: 2009-01-26, kl 10:34:26 | PUBLICERAT I: Vardagen

Fönsterputs

Måndagsmorgon, kan inte kännas bättre. Ringde chefen 0740 o förhörde mig om jag kunde ta ledigt o det kunde jag!! Helt underbar människa den där chefen :)

Idag ska jag nog ge mig in i en fight med mina fönster, ser här att jag inte ser ut genom storarumsfönstert :( Lite jobbigt, kan lika bra dra ner rullgardinen.

Idag ska jag även ta o lämna in den här jävla mobiltelefonen som jag får utbrott över varenda jävla gång jag ska skriva ett meddelande, eller ringa ngn när jag inte hör den andra människan, eller när den inte ringer på morgonen, eller när den blir helt svart eller.... Kan fortsätta i evigheter. Det är fan inget som är rätt med den jävelen!

Nu ska jag ner o handla ättika.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: