SKRIVET: 2009-02-16, kl 19:07:55 | PUBLICERAT I: Vardagen

Golf eller biljard kanske

Måndag..trodde jag var igår. Konstig känsla jag hade när jag vaknade igår. Iofs för sent för att komma i tid till jobb men ändå. Låg o vände o hade mig o trodde att klockan skulle ringa men det gjorde den aldrig. Efter ett tag förstod jag då att det bara var söndag o det var så skönt så jag somnade om en timme till :) Åt frukost satt i soffan o kollade tv o sen blev det middag hos E&F o sen bandy. Som vi skrek o hade oss. Lite sårig i halsen var vi efteråt. Men dom vann i allafall med 6-4.

I fredags var jag ledig o likaså Eme. Vi spenderade dagen i stan o handlade kläder o gick runt o tittade på allt folk. Sen så lagade vi mat o F skulle på match. Kvar blev jag o E o våra cidrar o Wii. Så vi ska väl inte klaga. Sen bar det hem till Larsen på lite 25-årsfirande o sen blev det Harrys. Det var kul faktiskt. Träffade E´s arbetskamrater. O dom fyllde en kan man nog ta o säga. Köpte in dricka o sa man att det var bra tack så var det ändå bara till att dricka. Men det gick bra ändå.
Bakis på lördagen. Lite mosig i huvudet. Kinamat med E´s arbetskamrater, kanske inte det godaste att sitta o stoppa i sig. Kvällen tillbringade jag med J&J. Tittade melodifestivalen. Trodde aldrig att dom skulle godkänna det. Men det gjorde dom. Skitlåtar allihopa nästan så det blev bara komiskt att titta på det. Sen tittade vi på "Grogg" Robert Gustavsson har ju inte alla hemma direkt. Det var en trevlig kväll. Kul att umgås när man inte alltid är full som ett ägg =)

I natt jag har spelat fotboll. Troligen i Kirseberg då det var en massa andra Kirsebergsbor inblandade. Jag har sprungit o sprungit o sparkat på den här bollen hela natten. Så när jag vaknade i morse hade jag ingen pyjamas på mig o jag var dygnsur av svett. Mysigt att vakna upp så. I natt får jag nog ta o göra ngt lugnare. Golf kanske. Eller biljard.

Jag är inte riktigt som jag ska i mitt huvud. Oftast så pratar jag innan jag tänker efter o det resulterar bara i att allt blir så dummt så det kan inte bli dummare. Oftast så kommer jag på att det är helt galet direkt efter, men ja, så är det.
 Jag har då funderat på en sak. Alla dom här jävla fåglarna. Har inte dom ngn känsel? Dom går på isen o badar i kanalen. Dom måste vara dumma i huvudet.

Kom att tänka på en sak som jag såg i sommras. Skulle upp i stan o då möter jag tre killar. Det var ju faktiskt synd om dom men jag kunde inte hålla mig för skratt, tyvärr. Den ena var en liten man som satt i rullstol eller permobil kanske det heter. Den ena hade bara en arm o den andra var halt. Det såg så roligt ut. Tur att vi inte skulle åt samma håll.
Sen har jag lite svårt för vart jag ska titta om jag pratar med en människa som är skelögd. Ögonen pekar åt var sitt håll, ibland så är det ena rakare än det andra. Jag har lite svårt att bestämma mig vart jag ska titta. Kan ju inte titta dom i ögonen.

Nu har nog det här inlägget totalt urartat. Så nu ska jag in i duschen igen. Känns som om man inte gör ngt annat än att lagar mat, duschar o jobbar. Om o om igen, dag efter dag...när är det semester?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: