SKRIVET: 2009-02-05, kl 18:29:31 | PUBLICERAT I: Vardagen

Djur som äger djur??

Hundägare, vad för sorts folk är det egentliten? Är det människor överhufudtaget eller är det djur som äger djur??
Kommer ner i tvättstugan för 4 gången o hittar hundhår överallt på golvet, öppnar torktumlaren sitter stora jävla tussar med svart långt äkligt hundhår i hela luckan. Kollar maskinen, lika dant där. Jälva idiot. Ringer hyresvärden o beklagar mig för andra gångn. "Ja du bor ju inte i ett allergifritt hus" "Nä, det har jag aldrig sagt, men männsikan med hunden kan väl i allafall ta o torka upp efter sig o ta bort håret så jag slipper ha det på alla mina kläder när jag just har tvättat dom o dom är rena." "Mmmm men är det en så stor uppoffring för dig att ta bort håret?" "Nä det är det inte o det bli ju jag som får ta o göra det nu med även om det inte är jag som har hårat ner." "Jaaa.......men du bor ju inte...." "Nä det vet jag o jag kan ta det men jag vill ändå inte ha en massa hår på mina kläder. O jag tycker ändå att han ska respektera att det är andra som ska tvätta efter honom o att han då får ta o torka upp o sopa golvet efter sig. För det är väl inte rätt att jag ska behöva städa efter honom?" Jävla idioter. O alla jävla hundskitar som ligger över hela jävla stan? Om hundägaren skiter torkar han sig inte då i röven??!!! Det verkar inte som det för han/hon tar ju inte upp efter hundjävlen heller. Jävla äkliga hundägare. Borde fan vara lincens på att få vara det. Om det är så hilma hårigt i tvättstugan efter att människan har tvättat hur fan ser det inte ut då i hans lägenhet??? Räligt.

Ska man ha hund får man fan ta allt som kommer ur den med o av den med. Inte bara låta ngn annan trampa i skiten eller sopa upp allt hår efter djurfanet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: