SKRIVET: 2009-12-02, kl 12:35:49 | PUBLICERAT I: Vardagen

Min soffa är i Lund =)

Jaha, då sitter jag här igen. Med en snuvig o rinnande näsa o ett huvud som känns så uppsvällt att hälften hade varit nog. Men så blir det när någon i ens närhet går runt o är småförkyld så får någon annan ta straffet. Varför stannar man inte hemma när man är förkyld? Nä, "För har man ingen feber så är det onödigt att vara hemma". Men för fan tänkt på omgivningen ist!!! Nu är det jag som sitter här o har inte ont någonstans förutom i mitt öra vilket jag bruka få när jag är snorig. Okej att man förlorar på att gå hemma men man får ändå tänka lite grann på alla andra som finns runt omkring.

Idag ringde dom från Bolagret i Lund o sa att min soffa va redo för avhämtning. Min första tanke var "Har jag sovit över jul o nyår o vaknat upp i vecka 4 2010?". Men det hade jag ju inte, jag var ju fortfarande snorig. Jag blev förvånad o sa att den skulle ju inte vara redo förrän vecka 4 nästa år. Men den stod där så fint o väntade på mig. Dom ville helst att jag skulle hämta den innan onsdag nästa vecka. Frågade om det verkligen var så bråttom med tanke på omständigheterna att jag hade fått reda på att den skulle hämtas i januri, men nä det var ju inte så himla bråttom. Men nu har jag nog samlat ihop mina nära o kära för att vi ska kunna hämta den på lördag =) Kommer till att bli så fiiiint här hemma! Ska bara köpa ny matta o nytt bord med!

I trapphuset är det någon jävel som håller på att sandpappra väggen. Dom ska tydligen måla om där ute o det låter precis som om han sitter brevid mig o sandpapprar. Idioten började med det kl 8 tror jag o höll på en timme o nu har det varit tyst fram tills nu. Förstår mig inte på dom här hantverkarna egentligen. Ska dom borra så borrar dom kl0700 i typ en halvtimme o ca var tredje minut o sen så är det bra med det. Hade dom då inte kunnat borra dom här hålen kl9 istället??

Nä nu ska jag ta o lägga mig till rätta i sängen med en ipren!


Anonym

Tydligen inte alla nära å kära eller har jag falllit bort från den katogorin?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: