SKRIVET: 2009-12-24, kl 11:06:53 | PUBLICERAT I: Vardagen

God jul

Idag är det julafton. Igår var vi hemma hos farmor o farfar med pappa som vanligt o det var som vanligt där hemma med. Mer säger jag inte. Jag o eme fick varsin kaffetermos o 2 muggar. Det var fint o snällt.

Idag skulle vi egentligen hem till mamma på julfrulle men tydligen så blev det inget av det fick jag reda på igår kväll. Jag som hade sett fram emot det. Men men. Ikväll ska vi hem till F´s mamma det ska bli kul. Imorgon blir det middag hos mamma o kanske julklappsutdelning där. Men det vet man ju aldrig, kanske bli inställt det med utan min vetenskap! Trots att man är gammal så vill man ju kanske ha en julklapp på julafton men ibland så ändras det ju. Innerst inne är man nog ännu ett barn på julafton även om man inte vill erkänna det.

Nä nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag blir ren o fin tills kväll!

God jul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: