SKRIVET: 2009-12-13, kl 15:59:14 | PUBLICERAT I: Vardagen

Från porr till helium

Milda Matilda!!! Från såkallad "porr"dans på Tages till Fridays med heliumballonger, denna helgen har haft allt!!

I fredags så kom 08´orna på besök! Efter besök på deras vandrarhem o hem om här för mat o dusch så bar det iväg till Eme o Fredde på fest. Kungen fick jag, 2 gånger till och med! Men det blev väl ingen förvånad över? In i en taxi o ner på torget. Till Harrys var vi inte välkomna för pojkarna hade vita gympaskor, aja baja, Etage var mycket trevligare. Efter att ha sagt ett o annat till Herr Kaptenen Morgan så släppte jag o Eme loss allt vad vi hade! Hittade dansgolvet flera gånger o hade det hur kul som helst! Även pojkarna dansade o hade roligt! En helgalen o rolig kväll med andra ord! Hemma med BK-påsen kl halv fem o i säng kl fem så var det bara till att snällt stiga upp när Eme ringde mig o väckte mig 11.20 igår. In i duschen o ut igen o hoppade i kläderna o på med ansiktet o håret så var vi fit for fight igen.... Mötte upp 08´orna på Möllan o sen en runda in på Öl Kafet för frulle o en cider. När jag o E hade druckit en cider satt dom andra med sin andra cider. In i en taxi o ner till Turning Torso för fotografering. Kallt som sören var det så in på en pizzeria för kisseri o dryck. Efter två timmar så kom notan in o den var på 1220 kr...vill ju bara påpeka att min o Emes nota var på 100kr! Åter in i en taxi för att ge oss på Lilla T o Fridays! Väl på plats med mat o dricka beställd så fick vi heliumballonger! Det var så jävla kul att andas in o sen prata =) Skrattade så jag grät!! Hittade en ballong på toaletten som vi tog med oss när vi sen åkte vidare till O´learys. Väl där så var det överfullt o killarna ville ju se fotboll. Så där står vi o pratar när en vakt tågar fram till oss "Är det där en heliumballong?" Frågar han o tittar upp på ballongen som dinglar 50cm ovanför våra huvuden. "Ehh....nä...." svara en viss fröken. "För det får inte vara heliumballonger här inne." "Okej..jag ska hålla i den jag lovar..." Ett tu tre så var ballongen borta o vi rusar ut snabbt som fan!!

Ja, det har varit en helt underbar helg!! Länge sen jag hade så kul när man var ute o dansade!!

-Varför har vi inte gått till Etage innan?
-För att du kommer inte in där på lördagar.
-Vad är det för ålder då?
-Vet inte. Ska kolla... Eller du kommer inte in där på fredagar heller, det är 25 men det var ju bra nu vet vi ju att du kommer in!
-Ja, för så kul var det länge sen jag hade det när jag var ute =)

Jag känner ju att jag lever vill jag säga, har ont i benen efter fredagens dans o lite trött i kroppen känner jag, men man lever ju bara en gång! Sova får jag göra när jag har julledigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: