SKRIVET: 2009-12-21, kl 20:32:05 | PUBLICERAT I: Vardagen

Färdig

Kompade ut kl14 i dag o begav mig upp i stan för dom sista julklapparna. Höll på att slå ihjäl mig när jag gick där uppe. Halt som fan på gågatan! Men jag klarade mig. Tänk på alla gamla som redan är vingliga som ska gå där. O på busshållplatserna så är det ju inte skottat eller saltat heller, stackars dom äldre!

Nu så alla julklappar färdiga o inslagna! Hoppas att folket kommer att tycka om dom annars så får dom väl byta eller något!

Var inne o provade jeans på JC idag. Var inte ett endaste som passade tyckte jag. Stackars killen som hjälpte mig, fick springa fram o tillbaka hela tiden. Men han fick ju i allafall titta på min rumpa =)

Nu har det fjärde ljuset blivet tänt med så nu är det snart över o skönt är ju det!! Undra vad det nya året ska bjuda på? Men det blir väl inte mer än vad det har varit detta året skulel jag kunna tro. Men man kan ju hoppas hoppas hoppas på att det bli bättre!

Nu ska jag se om jag kan få upp värmen efter min dusch!


Anonym

Han gav dej byxor som inte passade för han ville se på din söta rumpa fattar du väl:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: