SKRIVET: 2009-12-20, kl 12:07:55 | PUBLICERAT I: Vardagen

Ditt kylskåp låter som en mage!

Vilken helt underbar helg det har varit! Lite annorlunda om man kan säga så.

I fredag var det uppsammling utanför Harrys med Emes jobb. Efter 20minuter i kylan så gick till Kinarestaurangen o åt buffe o drack cola! Sen bar det av till Harrys vid niosnåret. In där o satt o snackade o drack 2 drinkar. Eme fösökte på alla sätt o vis ragga på bartendern åt mig men det lyckades inte så bra. Klockan tolv lämnar jag sällskapet då jag ska jobba på lördagen. Kl0100 får jag ett sms "Jag raggar åt dig, som fan". Sen bara kommer det fler sms: "Jag sa att du älskar latin för det står på latin på hans tutte:)", kl0118: "Han bjöd oss på shot:) jag gilla inte. Men jag sa att du gilla det:)" Kl0128 "A Bajsa inte på dig om jag knackar på snart :)" Tacka fan för att han bjöd henne på shot om hon har stått o raggat o inte gett sig för att han skulle bli av med henne! Hon är söt hon. 10min efter det senaste smset hör jag att porten slår igen o att det klackar i trappan, sen hör jag henne i brevlådan "Elin, elin det är jag emelie" Jag tror att hon tror att hon viskade men det gjorde hon inte så bra. In kommer hon. Kastar av sig jackan o skorna o går in o sätter sig o kissar. "Ska jag ringa taxi till dig?" "Nä nä, det är lungt jag går hem" "Nä du går ingenstans för tillfället" "Jo jo, jag behöver luft" "Nä" Söta sätter sig på sängen o sen så rusar hon in på toa o pratar med porslinet ett tag. Jag ger henne ett glas vatten o papper. "Var kommer det här ifrån?" "Ja, jag hämtade det i köket" "Mmm..för det är kallt" Går ut igen o sätter sig på sängen. "Ditt kylskåp låter som en mage, hör du?" "Ja, det låter lite grann" O sen så börja hon skratta. Tjugo i tre kommer hennes bästa man o hämtar henne, snäll som han är! Men innan dess så messade hon honom o frågade honom vad han skulle hämta henne med "Ja, med bilen" fick hon som svar. "Ja tack det hade varit snällt" Hon var söt o härlig min Eme den natten!!!

Lördagen jobbade jag o sen så träffade jag eme o fredde i stan. Vi gick o köpte 50kr-klappar o gick runt. Sen åkte vi hem o fredde strök skjorta o jag o eme slog in en present. Sen körde vi honom till julfesten med bandyn. Sen begav jag o eme oss till burlöv center o handlade dom sista klapparna. Det var tänkt att vi skulle ut igår men vi hoppade över det, hon var inte riktigt på g o jag hade ju inte sovit så mkt o sen jobbat hela dagen. Vi slog in julklappar o sen så tittade vi på film. Halv elva körde eme o hämtade f mfl o körde dom till Nobeltorget. Hon kom tillbaka o vi började titta på Anne Franks dagbok. Den var faktiskt intressant. Sen så vid tolv så gick vi o la oss. Vi kröp ner i min lilla säng o sen så bröjar vi asflabba! "Vad skrattar du åt?" säger hon. "Ja jag vet inte" säger jag. "Tänkt så ska inte Fredde ut så ligger jag här o sover!" säger eme o skrattar vidare. Tillslut så somnar vi iallafall. Kl fem så ringer Fredde o frågar var eme är. Hon kör hem o möter en kall F utanför porten. Men den stora frågan är egentligen: varför körde inte eme hem o la sig? Det pratarde vi med om o vi kom fram till att om hon var hos mig o fredde var i stan på disco så kunde hon köra hem honom när han var klar o han skulle spara pengar för taxin. Men ändå, så stod han ju utanför porten när hon kom hem!! Ja ja, vi är inte som vi ska, vi systrarna J!! Men vi är go o härliga o helt underbara!!!!!

Nu har Eme kommit o hon ska äta frulle o sen så ska vi köra till Ekohallen o köpa varma skor till henne o en pulka så vi kan åka pulka!!!


Anonym

NI ÄR MINA ÄLSKLINGAR: lOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: