SKRIVET: 2009-08-06, kl 20:53:28 | PUBLICERAT I: Vardagen

Vuxna?

Ikväll kom Eme o mamma till mig. Jag lagade mat, "Pappas peppriga kyckling" heter maträtten, den var god men det var något som saknades vad kunde vi inte komma på.
Efter middagen klädde jag på Eme o mamma diskade sen gick vi till Telenor på Hansa för mamma ville byta ut sin mobil. Men som vanligt hittade hon ingen o killen bad oss att återkomma om ca2månader. Tydligen får dom in nya mobiler då. Jag försökte övertala henne om om att hon ville ha min mobil så jag kunde få en ny, men det gillade hon inte. Efter det så gick vi till Lilla o drack kaffe o satt o tittade på allt folk o kommenterade vad dom hade på sig. Kul!
Sen gick vi hem o satte oss på sängen o jag började rota bland mina väskor o grejor. Eme låg på sängen o hamnade i ett skrattanfall. Hon skrattade åt allt o inget. Tillslut så skrattade vi allihopa så vi grät.

Eme kom till jobb innan jag slutade. Så sitter vi alla i rummet o hon slår sig ner o vi pratar lite sen blir vi tysta. Så säger hon "Men...men var är alla vuxna?" "Vuxna"? Vi som satt där var mellan 24-27 år gammla förutom en som bara är 19år. Jag tror hon syftade på "gamlingarna" som är på semester =) Men torpet fungerar bra ändå utan "alla vuxna"!

Nu är det bara en lång dag kvar samt lördagen sen så kan jag hålla helg, det ska bli så himla skönt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: