SKRIVET: 2009-08-03, kl 20:27:50 | PUBLICERAT I: Vardagen

Trodde jag var enkel

Då var första arbetsdagen efter semestern avklarad. Har ändrat öppetider så jag började inte förrän kl945 idag. Det var skönt att ha lite tid på morgonen utan att behöva stressa iväg. Åt frulle o drack kaffe o tittade på nyheterna. Mys pys om man nu kan säga så om en måndagsmorgon som bjöd på arbete. Var hemma kl1820.....det var inte alls så mys pys. Hela kvällen har bara försvunnit från en. Har ätit o diskat o duschat o nu sitter jag här.

Kvar på jobb ikväll var jag o chefen. Satt o snackade lite o analyserade. Jag tror att jag är en väldigt enkel människa att lära känna. Jag tror att jag är öppen o inbjudande. Men vi kom även fram till att jag är reseverande och inte alltid så lätt att komma nära. Jag vet att jag är bitsk, jag kan vara näbbig o kort när jag pratar även om jag inte menar det, att det inte är meningen att det ska komma ut så som det gör. Men ibland gör det det o det är en av mina dåliga sidor. Hon sa att dom som känner mig vet att jag är genomgo o inte menar något illa när jag ibland är bitsk och biter till. Men dom som inte känner mig blir då avtagande o tror att jag är bitchig, vilket jag säkert kan vara men jag inte själv är medveten om att jag är så. Man har lite att jobba på =) Men sen så kan man inte släppa in alla människor i livet heller, man väljer ju de sina som man vill släppa nära.

Nu är det bara typ 24 dagar kvar! I like =)


Anonym

Så sant som det är skrivet men vi alla älskar dej ändå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: