SKRIVET: 2009-08-28, kl 18:50:09 | PUBLICERAT I: Vardagen

Samtal med pappa nyss

E - Hej pappa hur är det med dig?

P - Heeej Elin jo det är bra med mig. Hur är det med dig?

E - Jo det är bara bra. Vad gör du?

P - Sitter här o har tittat på damernas fotboll. Dom spelade bra. Ska stoppa fötterna i ett bad, men det blev för varmt.

E - Ja, dom vann ju härom dagen med.

P - Ja, dom vann idag med. Imorgon åker du.

E - Ja det gör jag, det ska bli så skönt.

P - Var det en vecka?

E - Nä två veckor ska vi vara borta, ska bli så skönt.

P - Ja, ska mamma o göran med stanna två veckor?

E - Ja, det ska vi alla

P - Men då är det mamma o göran o eme o fredde o så är du själv

E - Ja, det blir ju så. Men jag kan ju hitta mig en spanjor!

P - Ja, du kan ju ta en spann jor!

E - Ja, men det var ju det jag sa, en spanjor.

P - Nä nä, en spann jord! Kan du gå runt o bära på den!

E - Ha ha ha, ja det kan jag göra! Blir nog lika bra det!!


Han är söt pappsi! Saknar honom!


e

Hahahaha det kom lite komik ur gamlingens mun!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: