SKRIVET: 2009-08-17, kl 20:45:59 | PUBLICERAT I: Vardagen

Känner mig förföljd

Somnar
Drömmer om en svart hund (dom verkar förfölja mig tydligen i verkligheten o i mina drömmar)
Måste sova ganska hårt
Öppnar ögonen o ser något svart brevid mig
Stänger dom igen
Drömmer om att hunden slickar mig i ansiktet
Öppnar ögonen
Ser hunden stå brevid mig o slicka mig i ansiktet
Sätter mig givakt i sängen o skakar hela mig för att detta hemska ska försvinna
Lägger mig ner igen o hunden är borta

Hur fasiken kan man drömma så? Måste ju ha sovit när jag öppnade ögonen.
Känner lite skräck för att somna ikväll....

Nu är det bara en helvetesvecka o en mysvecka kvar tills det är två superdupermysiga veckor under solens värmande strålar tillsammans med familjen! Längtar så!!!


Mamsi

Den hunden verkar vara rälig. Ja snart ska vi sola bada å myyysssssa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: