SKRIVET: 2009-08-13, kl 18:53:26 | PUBLICERAT I: Vardagen

Inte äger jag väl en svarthårig hund, heller?

Åhhh äntligen är snart denna arbetsvecka över o jag är ledig i helgen!! Ska bli så himla sköööönt!

Idag slutade jag kl 15.00. Gick hem o slände in en maskin tvätt. Hade tänkt att jag skulle ta o städa här hemma sen medans den tvättades. Men gick ner på Caroli istället o började prova underkläder. Tror jag gick o drog i dom underkläderna i 20 minuter, när jag väl hade hittat en fem stycken så gick jag in o provade. Inte en ända som satt bra. Fortsatte dra i dom, hittade några till men dom satt heller inte bra så jag la ner projktet i stället o gick in på hm o köpte bebiskläder ist. Det var mycket enklare o roligare!

Tycker det är så jävla kul när man har hundhår på sina rentvättade kläder. Men senast jag kollade efter så äger jag inte en svarthårig hund!!! Jävla hundägare!!!


Eme

NÄR FÖDER DU UNGEN DÅ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: