SKRIVET: 2009-04-06, kl 19:32:09 | PUBLICERAT I: Vardagen

Städjävulen

Städjävulen tog tag i mig idag när jag kom hem. Han var inte trevligt men ändå trotsigt välkommen. Det belv dammning, försökte ta bakom elementen men inte det lättaste. Dammsugning. Fick städa upp mina små vänner nu. Sen byttes det sängkläder. O sen fan ta mig så drog jag ut allt från slaskskåpet o torkade o hade mig. O sen var det ju bara jag själv kvar. Efter det blev det en dusch, så är jag med lika ren som hemmet mitt.



Kort vecka. Känns helt underbart. På fredag bär det av till släkten i Småland. Ska bli småtrevligt. Hälsa på gammla mormor.


Anonym

Skönt att bli ren och resan till småland ska bli trevlig. Sen dröjer det innan mamma kan resa dit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: