SKRIVET: 2009-04-12, kl 15:35:15 | PUBLICERAT I: Vardagen

Påsken avklarad

Då var denna påsken avklarad. Vi gjorde vår obligatoriska påskvisit hos släktningarna i Huskvarna. Det blev grillning o påskmiddag så det stod härliga tid. I fredags var även moster o morbror barnvakt till vår kusins barn. Vad dom är till mig har jag ingen aning om. Det blev två vister på morfars grav med ljus o blommor. Vi var även hos mormor. Satt o pratade lite med henne o skrev ner när hennes barn o barnbarn är födda o hur gammla vi är. Lite hjärngympa för den gamle damen.

   
   Eme försöker här charma in sig till en väldigt svårflörtad Joel..har aldrig varit med om en mer svårflörtad 10månaders bebis. Men vi lyckades till slut, en stund i allafall.

  Fredrik lyckades bättre hos Filip. Det spelades bandy med en fotboll o F fick naturligvis den lilla klubban :)

  Här ligger vi o myser efter en dag ute i solen. Ganska så mysigt foto trots att jag ser ut som en försvullen säl.

Jag fick även med mig en telefon hem från Smålandsskogar. Samsung med touchscreen. Skrattar varje gång jag ska använda den o det gör som det vill. En känslig jävel den där Samsungen. Jag o F shoppade även fina vårskor!

Imorgon är det MFF´s första hemmamatch på den nya stadion. Jag o E har inga biljetter men ska se om det är några kvar imorgon. Skulle släppa fler imorgon förmiddag. Får se om vi får vara med. Hade varit så kul att se hela tifot o allt. Hela stämmningen...mmm..jag vill!!

Den 22maj åker jag o E åka till Sthlm på en lite minisemester. Vi har aldrig varit iväg bara hon o jag. Det ska bli jättemysigt. Bo på hotell, gå o strosa i Gamla Stan o bara ta det lugnt. Lite miljöomyte är alltid skönt.

Idag blir det en lugn hemmakväll. Kommer inte ihåg senast jag var hemma en söndag själv. Förutom när jag låg o kräkte en hel dag o ville bara dö. Söndagarna brukar spenderas hemma hos E&F med film o skräpmat o tv. Men det är skönt att bara vara hemma o ta det lugnt. Är ju även duschdag idag med... 


Anonym

Gick duschen bra? En ny underbar vecka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: