SKRIVET: 2009-04-01, kl 21:04:22 | PUBLICERAT I: Vardagen

Håret

Då är hälften av veckan avlklarad nu återstår bara 2½ dagar tills jag kan hålla helg kl14 på lördag. Ska bli hur skönt som helst :)

Fick ett sms av Eme innan ikväll: "Idag är det duschdag söt! Det gillar vi inte! Borde raka av håret"
O det stämmer. Det gillar vi inte. Jag har inte ngt ont av att duscha men det är ju det här med håret, Varför ska det vara så satans tråkigt med hår. Det ska tvättas 2 gånger sen i med balsam, ut föna det o sen så ska det fan ta mig plattas med så man inte ser ut som ett svinto i huvudet. Bara en massa tid som försvinner. Sa även till Kicki innan "Ja o nu ska man hem o duscha. Det är nog det tråkikaste som finns" "Du är nog den ända vuxna människan som hatar att duscha" Ja, det kan nog stämma. Det hade varit sin sak om man bara hade kunnat gå in, blöta sig o sen torka sig o dra en handduk genom håret o vara klar. Men nä nä.

Ikväll har jag varit med Kicki på tupperwareparty. Alltid lika roligt. Kanske får ha ett till hösten så man kan få lite gåvor :)
 Imorgon är det fika med Ludde. Det ska bli jättetrevligt. Var år o dar sen jag träffade honom. Sen på söndag ska jag o Eme en tur till Klågerup o hälsa på Villiam, Anna o Morgan.


Anonym

Låt håret självtorka och använd en kam bara:) Vilken trevllig helg du har framför dej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: