SKRIVET: 2009-04-07, kl 19:26:18 | PUBLICERAT I: Vardagen

Fyller inte sin funktion

Visst är det kul när man har städat hela lägenheten dagen innnan o idag är det tvättdag o man torktumlar o har sig. Men tvätten vägrar torka där inne så man får hänga det lite gud som haver i lägenheten? Vad har då torktumlaren för funktion, undrar jag? För inte gör den sitt jobb i allafall.

Idag har jag varit en dålig kvinna, bara så att ni vet det! Ni som läser...mamma o Eme...kanske Sofie.


sofie

hum.. dålig.. jag tyckte du var duktig me att snacka me mig idag allfall :)


Anonym

Jag undrar hur någon kan vara dålig som har både städat och tvättat hur kan man då vara dålig.

Har du hittat på något speciellt?


Anonym

Du som har tvättat och städat hur kan man då vara dålig. Vad för hemskt har du hittat på?

Love you


E

Vad har du nu sysslat med din räka?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: